reklama

Lozofil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ako triezvy loví

Tak i ja

Opíjam filozofa

Sa vnáram do lesklého oka

Roní zrána, večer zabúda

Slepý už okuliare nenájde

Celá si strnula

Pppriazeň či llláva?

Zemetrasenie rúk

Vztýčený zakazovák

To nie ty

To nie ja

Privial šepot chvíľ

Ktorýsi trvácny

Si vyceril

To nie ja

Vtom sa strhli záclony

Nahá obloha sa skrýva

Spoza sklených pár

To nie ty

Sme pár

(Vy)strelených

Papierových kvetov

Pohľaď, tam pierko

Vstrebáva sa do pokožky

Bojím sa s(t)iahnuť

Rolety zraku

Zabúdam, som klaustrofobička

Neznášam sa, som kritická

O nehe básnim, vášeň hmatám,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To som ja

Kontrast protikladov

Ani v najmenšom!

Nechcem zapierať

Ni mínu hrabať pod zem

Nedá (sa) mi umŕtviť sa

Eva Majerová

Eva Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na prózu sa treba vypísať, na poéziu vytrápiť...na na na na na aaa! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu