reklama

Spis - môj nový nadpis

správna konzistencia  a pomer  žiaden polomer  ani žiaden priemer  cyklickej seansy  nad mojím životom  čo ma je po tom  že kedysi...  pohrával sa  s idiotom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Spísala som v sebe

Príručku o Tebe

A skrátka chodníčkoch

Červenou som značila

Body hravo smelé

Keď som ich šteklila

Ceruzkou z tuhy

Navrhla som

Skicu svojej truhly

Strany hladia

Len moje dlane

Ak život dáš za ne

Potom som objektívna

sama sa ne(s)klamem

pokrčený roh

to len kŕčovité prsty

zamenili záložku

preskočili zopár

riadkov

pár

za pár piatkov

preskočila

k pointe muža

a zároveň Teba

správna konzistencia

a pomer

žiaden polomer

ani žiaden priemer

cyklickej seansy

nad mojím životom

čo ma je po tom

že kedysi...

pohrával sa

s idiotom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

interpunkcia bez výkrikov

načo dvíhať Kalašnikov

(SKLADníkov

a iných KULTURistov)

veď väzbou je kvalita

nelacnými

pevne zlepenými

atómami

keď sme sami

a nekecá mi do toho

energia iných tiel

ach dotýkam sa boha

vraj prorok

čo bude o rok

na poslednej stránke

interpunkcia

bez bodky

len tri bodky...

mám!

Príručka II

Nám poruke

Eva Majerová

Eva Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na prózu sa treba vypísať, na poéziu vytrápiť...na na na na na aaa! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu