reklama

Asi si... A slová nemajú slov

Si motýľ  A preletel polia  Aby uzrel  V dlaniach  Spotených

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Voňavá nádej

Láskou sa nazývaš

Dúhami, farbičkami

Vmaľuješ obrysy

Tela zamatovejšieho

Ako orientálna látka

Si perla

Našla som Ťa na brehu

Pustého neveselého

Oceánu namoknutých

Si dážď

Kvapkáš do mňa

Zakaždým

Ľúbim viac

Keby to slovo

Chcelo vyjadriť

Čo neskutočne skutočne

Preciťujem, zacitujem

Celý nebeský chór

A vzdychy patria len

Tebe

Drahší než lesklý mamon sveta

Najdrahší

Nie môj

Patríš sebe a motýľom naokolo

Ja Ťa nemôžem uväzniť

V pochmúrnom hrade

Pochodní a pavučín

Nečinných skutkov

A skorého úmrtia snov

Si ON

A nedovolím si

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stratiť Ťa

Vrhnem sa do skál

Ak sa mýlim

Mýliť sa je príliš ľudské

Ty nemôžeš byť

Plod Zeme

Ak mám zasiať

Semienko ďalšieho

Bytia

Musíš rásť so mnou

Prehovorím Slnko

Veď si dážď

Znamenáš mnoho

Kto skôr

Čo napokon

Nastane

Vo farebnom stane

Olúpi srdce

Napadne myseľ

Nevládzem utekať

S prebitou

Fantáziou

A šíp si namieril

Ostrím sa zameral

Nie mier

Lež nepokoj

A budenie sa

Lož zmier sa

Pravdu volím

Dovoľ mi

Načrtnúť jeho tvár

Do kroniky

Na svetlú

Prázdnu stránku

Povoľ

Nech rastie topoľ

A nech kryje nás

Kým nepadne prvé lístie

A nezafúka mraznička

A keď zaiskrí mikrovlnka

Bude to moja hlava

Čo sa vtisne do blízkych vetví

Prečká zimu

A sneh roztopí

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spánkom horúcim

Šepotom vzbĺklym

A clivota

Dočká jari

Vari?

Prebudím Ťa

Dychom na temene

A Tvoje plamene

Na roky a vek

Pohltia tok

Kriesiacich

Zatuhlých

Žíl

Zlíž môj med

Včielka z kvetov

Šuchot Tvojich krídel

Prehlučia pomyselné

Stony stien

A zmysly

Záznamy skúseného

A za... žitého

Dokumentujú

Momenty nezvratné

Nevratné fľaše lehov

Liehov, príbehov

X-tej a ešte dvoch

Nočných prechádzok

Po dráhe mihavých bodiek

Tri bodky...

Si ako nekonečno

Neviem, čo stane sa

Viem ale, kde nájdeš ma

Akosi, kdesi na začiatku

V kolese obehu

Bežím pre víťaza

Ak si ma už vyhral

Nevyhoď ma

K onej pôde

smutnej jeseni

obsekaj to tŕnie

pri obydlí zamyslenej

SkryťVypnúť reklamu
reklama

obetuj kúsok

dostaneš, ak túžiš

rad darov

pery a perá

môjho pera

sa k Tebe utiekajú

ak si láska

podíď

nech sa Ti podpíšem

Eva Majerová

Eva Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na prózu sa treba vypísať, na poéziu vytrápiť...na na na na na aaa! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu