reklama

Flirt s osudom sa vzťahuje

Neraz rázne som  Skrčila A4 formát

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nezoskartovala

Ty mi ukáž

Čo máš

V koši

Hrudi

Lež vytiahla

Z hrudy

Poskladala

Sa

Na karty

Ale nezačala hrať

Odomkla archív

Cez laserové brušká

Viac ne(za)znamenajú

Naraz rázna som

Bola a neverím

Si nemôžem

Stopla skladbu

Repeating

V horore - Kruhu

Nevydareného druhu

„viem, čo nechcem"

Stiahla obrus bez Švédov

Zatiaľ čo rátala

Alternatívne náklady

Na chrbátoch

Klady, zápory

A iné nenuly

Strnuli v kési kopuly

Uhranuli

Hrany v hranoly

A Kocku -

Čo s Kruhom

Spoločné ma bezvýchodisko

Môj unhappy ending

Ktorý ešte nekončí

A zďaleka nezačal

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Komusi prepína

V prázdnote seba

Z chleba a Boha

Ignorujem snoba

A iné prekážky

Či prikázania?

Kohosi noha

Potkýna

Podvádza

Chlpatie

Drevenie

Každá prechádza

Prahom prázdnoty

Teba,

plus potreba

Odtrhni si z chleba

Nechcem viac rýmovať

V Ríme

Lež nad rímsou žmoliť

Veľtok kanálikmi

Modliť sa za spásu

nenapasenú

A nie peniaze

Len si peň

Ty peň!

Hneď tak zrána

Obloha

viac neobložená

mrholí

Zablatená

Bože

Eva Majerová

Eva Majerová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na prózu sa treba vypísať, na poéziu vytrápiť...na na na na na aaa! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu